Aankomst op vliegveld Hato te Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Corina Verweij - WaarBenJij.nu Aankomst op vliegveld Hato te Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Corina Verweij - WaarBenJij.nu

Aankomst op vliegveld Hato te Curacao

Blijf op de hoogte en volg Corina

13 Juli 2015 | Curaçao, Curaçao

Maandagochtend zijn we om 8.30 met een taxi vertrokken naar Schiphol. Daar aangekomen zijn we naar onze incheck balie gegaan. Op Schiphol hadden we de nodige aandacht omdat de meeste mensen nog nooit zo`n grote bench hadden gezien. Inchecken duurde wat lang i.v.m. onze extra bagage/hond. Daarna kwam het moeilijkste gedeelte. HET AFSCHEID NEMEN. De tranen waren er al voordat we echt afscheid hadden genomen. Het afscheid nemen was heel moeilijk, vooral het moment van wanneer ga je weg.

Na een uurtje of 4 vliegen kwam bij mij pas echt het besef dat we onze droom gingen waarmaken. Toen merkte ik ook dat nog niet alle tranen op waren.
We hebben een goede vlucht gehad met weinig turbulentie. Ik maakte mij erg veel zorgen om Reno maar dat is achteraf gezien helemaal niet nodig geweest. Hij werd als eerste uit het vliegtuig gehaald. Er viel een last van mijn schouders toen ik Reno in zijn bench zag staan. Na een tijd te hebben moeten wachten bij de paspoortcontrole was het dan zover. We konden onze koffers pakken en Reno halen. Hij was dol enthousiast toen hij ons zag. We hebben nog nooit zoveel bekijks gehad. Ze wisten niet wat ze zagen in de bench. Eenmaal buiten stonden collega's van Nico ons op te wachten.

Daarna werden we naar ons resort gebracht.

Na een lange, drukke en spannende dag zijn we vroeg gaan slapen.

• 21 Juli 2015 - 23:22

Tiny Van Empel:

Dat was inderdaad een tranendal op schiphol. Moet er nog steeds aan wennen dat jullie zo ver wel zijn. Fijn dat het met de hond ook goed gegaan is. Hoop dat verder alles naar wens verloopt en kijk uit naar december. Zie jullie berichten wel weer. Hou van jullie ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

• 21 Juli 2015 - 23:45

Ina:

Wat een heerlijke foto van Reno in de bench

• 21 Juli 2015 - 23:47

Ina :

Schrijf ik een heel verhaal staat er na het plaatsen alleen de eerste zin

• 22 Juli 2015 - 09:16

Peter:

Leuke foto,s vooral de laatste. iedereen heeft alleen maar oog voor Reno. Leve social media, jullie zijn ver weg maar ook weer heel dichtbij.

• 30 Juli 2015 - 20:22

Ali Van Der Tuijn:

Hoi fam !!!Hoe is het nu???Al Een beetle gewend??
    Wonen jullie Al in je eigen woning???
    Het gaat daar vast super worden !!!
    Laat zo nu en dan eens wat van jullie horen !!!!Dikke kus van ons Groeten Joop en Ali